Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

LOVE IS NOISE

Είμαι στο μετρό και προσπαθώ να προλάβω τις δουλειές μου γιατί κλασσικά έχω αργήσει. Η διάθεση δεν είναι ούτε καλή, ούτε κακή, ούτε μέτρια. Απλά προσπαθώ να ακολουθώ τους ρυθμούς της πόλης. Και ενώ το κινητό παίζει διάφορα τραγούδια που μόλις πριν μία ώρα είχα φορτώσει, κοιτούσα από το τζάμι δίπλα μου τα είδωλα αυτών που κάθονταν μπροστά μου και τις ράγες που αφήναμε πίσω με απίστευτη ταχύτητα.
Ξαφνικά πέρασε λίγη ώρα σιωπής στ'αυτιά μου.. Δεν κουνήθηκα όμως να κοιτάξω το κινητό μου.. απλά συνέχισα να κοιτάω τα είδωλα.. Και έπειτα άρχισε ένας περιέργος θόρυβος που θυμίζει ζώο, πουλί, ένας εξωτικός ήχος που προέρχεται από κάποιο δάσος. Xαμογέλασα! Αυτό χρειαζόταν όχι απλά για να φτιάξει τη διάθεσή μου, αλλά να την απογειώσει! Ήθελα να αρχίσω να τραγουδάω δυνατά και να χορέψω , και να ακολουθήσουν όλοι μαζί στο βαγόνι, και να ακούγεται το τραγούδι αυτό το ίδιο δυνατά σε όλους, τόσο όσο ακουγόταν και στ'αυτιά μου μέσα από τα ακουστικά...και να αρχίσουν όλοι όσοι θα μας έβλεπαν μέσα να χορεύουμε , να χορεύουν κι αυτοί.. και να απλώνεται ο ρυθμός σαν κύμα..
Κύμα αγάπης..

"Cause love is noise, love is pain
Love is these blues that I’m singing again
Love is noise, love is pain
Love is these blues that I'm singing again
and again... and again... and again"


6 σχόλια:

  1. Tο λατρεύω αυτό το τραγούδι! ♥
    και το videoclip είναι γαμάτο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα fotolabida1 :) ο,τι ποθεί η καρδιά σου :)

      Διαγραφή
  3. Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία-αγάπη-χαρά-αισιοδοξία και αστείρευτη εμπνευση!! Καλώς σε βρήκα!! Χρόνια Πολλά!! Καλή Χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ σου εύχομαι ο,τι μα ο,τι ποθείς ;)Καλώς βρεθήκαμε :)

      Διαγραφή