Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

madness!!!!

Πως νιώθει μια τρελή φαν μόλις ακούσει νέο υλικό από το πολυαγαπημένο της συγκρότημα? ΣΤΑΓΟΝΑ!
διότι πολύ απλά συνειδητοποιεί ότι ο μόνος λόγος που της άρεσε είναι επειδή έχει γίνει μίξη 2 παλιών αγαπημένων της τραγουδιών?!
Αχ, γιατί ρε ?!! γιατί!!! γιατί μου το κάνετε αυτό?!! σε μένα? !!! τι νομίζατε, δε θα το καταλάβαινα? γιατί ρε σεις?!!! αχ... :(

το madness των muse λοιπόν




είναι μίξη του πασίγνωστου "I want to break free" των Queen..



και του "bullet proof I wish I was" των radiohead...



Γαμώτο!! γαμώτο!! να δω ο υπόλοιπος δίσκος πως θα είναι..

8 σχόλια:

  1. Radiohead : Suicide me !
    Muse : Set me on fire !
    Madrugada : For Ever !!!!!
    Αυτά μου έρχονται κατά νου όταν ακούω αυτές τις μπάντες !
    Δεν ξέρω τί είσαι στ΄αλήθεια, αλλά εμένα μου φαίνεσαι αλάνι και γουστάρω τρελά ! Γι΄αυτό σου αφιερώνω το παρακάτω (και ξέχασε ό,τι χριστουγεννιάτικο είδες στο μπλογκ μου, χα !):
    https://www.youtube.com/watch?v=zhSSKc-EGic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα'βαζα κι εγώ αυτά τα τρία σε μια σειρά θα ήταν >madrugada, μετά radiohead και κορυφή ΜUSE <3
      xaxa ούτε εγώ ξέρω τι είμαι, ακόμα το ψάχνω :P
      AAAAA αγαπημένο τραγούδι αυτό!!! Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Και βγάλε βρε παιδί μου την επαλήθευση στα σχόλια, να κάνουμε άνετα τη δουλειά μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω βάλει επαλήθευση? xD δεν το'ξερα!! Μόλις βρω πως το κάνω θα το βγάλω xD

      Διαγραφή
  3. Θα πας "Ρυθμίσεις". θα επιλέξεις "Αναρτήσεις και Σχόλια" και στην εντολή "Εμφάνιση επαλήθευσης λέξης" εσύ θα τσεκάρεις ένα μεγαλοπρεπές "ΟΧΙ" !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μοιάζει πολύ όντως..! αλλά τουλάχιστον έχουν κάνει καλή δουλειά..! αυτό δεν μπορώ να μην το αναγνωρίσω..! καλά κάνεις και τους λατρεύεις! το αξίζουν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή